Dimitris Gloumpos pracuje na částečný úvazek jako inženýr na Univerzitě západní Makedonie. Na první pohled není jasné, zda je Bike-1 kolo, nebo automobil. Jezdí totiž na čtyřech kolech. Vozítko pohání lithiová baterie, která vydrží hodinu. Vozítko se pohání také šlapáním, je 1,8 metru dlouhé, široké 0,9 metru, vysoké 1,47 metru. Váží 120 kilogramů, uveze náklad 30 kilogramů. Kolo má sedm rychlostí, náhon na čtyři kola, navigaci a řidítka stejná jako u bicyklu.
Gloumpos kolo zamýšlel coby příspěvek k ochraně našeho klimatu a další možnost, jak se po městě přepravovat bez emisí. Muž pochází z města Kozani, kde se nejdzí běžným kolem právě snadno: „Kvůli své nadmořské výšce se Kozani nepoužívá běžné kolo dobře. Díky mé speciální konstrukci jsem chtěl tuto obtíž odstranit,“ uvedl Gloumpos. Inspiroval se navíc kurýry, kteří jsou vystaveni nepřízni počasí: „Vymyslel jsem konstrukci se čtyřmi koly a ochrannou střechou, díky které se bude jezdec pohybovat bezpečně a navíc bude moci pobrat i menší předměty.“ Elektrokolo sestrojil na terase a v obývacím pokoji: „S pomocí mojí ženy a dětí jsme nábytek uklidili do rohu pokoje a jejich místo zabralo elektrokolo.“ To, zda bude chtít elektrokolo vyrábět pro ostatní, doposud neřešil. Do budoucna plánuje snížit váhu kola.